فایل کمد و نقشه

فایل و کمد نقشه دارای رنگ پودری الکترواستاتیک ضد خش و ضد حریق می باشد و برای نگهداری نقشه های ابعاد A0 و َA1 وغیره مناسب می باشد.

فایل و کمد نقشه

برای نگهداری استاندارد و ایمن نقشه های صنعتی و مهندسی و طراحی ها از فایل و کمد نقشه استفاده می شود که هم به صورت مستقل و هم در داخل کمد بایگانی ریلی قابل استفاده و اجرا می باشد.

ارزش افزوده فضایی بالا

کاهش تماس گرد و غبار با نقشه ها و افزایش طول عمر مفید نقشه

دسترسی راحت به نقشه ها

دارای انواع مدل های ایستاده و کشویی

فایل و کمد نقشه

شرکت دژپاد صنعت بایگان به عنوان برترین تولیدکننده و پرفروش ترین شرکت در زمینه سیستم های مدیریت اسناد شامل قفسه ریلی مکانیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک ، قفسه ریلی برقی یا الکترونیکی ، قفسه ریلی کشویی ، قفسه ریلی کتابخانه ای ، کمد بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت و همچنین سیستم های مدیریت انیار شامل قفسه ریلی انبار همواره در تلاش بوده تا با بهترین کیفیت موجود حال حاضر در سطح کشور و سریع ترین زمان ممکن برای تولید قفسه بایگانی ریلی ، کمد بایگانی ثابت و … و تحویل و نصب آن به مشتریان عزیز خود، میزان رضایتمندی آنان را روز به روز بیشتر کرده و با تماس ها و مراجعات حضوری دوره ای از سیستم های قفسه بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت (اعم از قفسه بایگانی اسناد و انبار) این مهم را به منصه ظهور برساند. .

مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت دژپاد صنعت بایگان جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند.