قفسه ثابت کتابخانه ای

قفسه ثابت کتابخانه ای از جمله آشنا ترین و ساده ترین انواع محصولات خانواده قفسه ثابت می باشد که برای نگهداری کتاب بر اساس استاندارد های کتابداری برای کتابخانه ها طراحی شده است.

قفسه ثابت کتابخانه ای

پهلو های قفسه ثابت کتابخانه ای میتواند به انواع مخلتف فلزی تیره، روشن، ام دی اف و لترون باشد، طوری که ظاهر آن چوبی مانند قفسه ثابت کتابخانه ای سنتی است و باطن آن از فلز استغاده شده است، قفسه ثابت کتاخانه ای مزایا و معایبی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

معایب:

ظرفیت پائین نسبت به قفسه بایگانی ریلی

نیاز به راهرو در دو طرف قفسه ثابت کتابخانه ای و اشغال غیر بهینه فضا

امنیت پائین و دسترسی آسان برای تمام افرادی در محیط تردد می کنند و امکان برداشتن هر کدام از اقلام را دارا می باشد

اتلاف وقت به دلیل نیاز به جشتجو در هر یک از راهرو ها

مزایا:

دسترسی سریع و آسان به کتاب ها و مجلات

به دلیل ساده بودن ساختار قفسه ثابت کتابخانه ای نیاز کم تری به تعمیرات و نگهداری دارد

امکان افزایش و یا کاهش طول ، عرض و ارتفاع و حتی امکان مونتاژ شدن قفسه ثابت کتابخانه ای روی قفسه ریلی کتابخانه ای جهت استفاده در مخازن کتابخانه ها

شرکت دژپاد صنعت بایگان به عنوان برترین تولیدکننده و پرفروش ترین شرکت در زمینه سیستم های مدیریت اسناد شامل قفسه ریلی مکانیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک ، قفسه ریلی برقی یا الکترونیکی ، قفسه ریلی کشویی ، قفسه ریلی کتابخانه ای ، کمد بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت و همچنین سیستم های مدیریت انیار شامل قفسه ریلی انبار همواره در تلاش بوده تا با بهترین کیفیت موجود حال حاضر در سطح کشور و سریع ترین زمان ممکن برای تولید قفسه بایگانی ریلی ، کمد بایگانی ثابت و … و تحویل و نصب آن به مشتریان عزیز خود، میزان رضایتمندی آنان را روز به روز بیشتر کرده و با تماس ها و مراجعات حضوری دوره ای از سیستم های قفسه بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت (اعم از قفسه بایگانی اسناد و انبار) این مهم را به منصه ظهور برساند. .

مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت دژپاد صنعت بایگان جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند.