قفسه ریلی متحرک چند منظوره

یکی از زیرمجموعه های خانواده قفسه ریلی مکانیکی ، قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) می باشد که بر اساس کالا ، اسناد ، مدارک ، کارتون ، لباس ، دارو و نقشه طراحی و اجرا می گردد

قفسه ریلی متحرک چند منظوره اقسام مختلف و کاربرد های فراوانی دارد که با طراحی طبقات داخل قفسه بایگانی ریلی می توان برای ابعاد و اوزان مختلف کالا ، پوشاک و اقلام دیگر مورد استفاده قرار داد ، طبقات قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) این قابلیت را به کاربر می دهد که برای ابعاد مختلف کالا و پوشاک طبقات را در داخل شیارهای سینی قفسه ریلی جا به جا و کم و زیاد نماید.

قفسه ریلی متحرک چند منظوره یکی از مدلهای قفسه بایگانی ریلی در سیستم بایگانی محسوب می شود ، همانطور که در بالا گفته شد قفسه ریلی متحرک چند منظوره یکی از زیر مجموعه های خانواده ی قفسه ریلی مکانیکی نیز گفته می شود، در واقع این قفسه ریلی متحرک چند منظوره نوعی از قفسه ریلی متحرک میباشد که می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. با توجه به ساختاری که قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) دارد می توان از آن ها به گونه ها و اقسام متفاوت نیز استفاده کرد که دارای کاربردهای مختلفی نیز می باشند. بسیاری از مدل های قفسه ریلی متحرک چند منظوره با توجه به کاربرد خاصی که دارند از طبقات داخلی گوناگون ساخته می شوند. اینگونه از قفسه ریلی متحرک چند منظوره در ابعاد گوناگون و وزن های مختلف کالا، پوشاک و اقلام دیگر تولید و عرضه بازار شده است. به گونه ای که کاربر می تواند این قابلیت را داشته باشد تا در هر کدام از طبقات قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) اقلام مختلفی اعم از کالا و پوشاک را در طبقات مختلف جای دهد و حتی آن ها را در قفسه ریلی متحرک چند منظوره جا به جا نماید و کم و زیاد کند. این مدل از قفسه ریلی متحرک چند منظوره کاملا مناسب برای ادارات مختلف و سازمان ها است تا کارمندان بتوانند اقلام گوناگون خود را در آن جای دهند.

جا به جایی قفسه ریلی متحرک چند منظوره:

یکی از امکانات بسیار خوبی که قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) دارد آن است که به راحتی می توان طبقات این قفسه ها را جا به جا نمود. در واقع کاربر می تواند با توجه به ابعاد مد نظرش، فاصله ی بین این طبقات را تنظیم نماید. قفسه ریلی متحرک چند منظوره دژپاد با قابلیت تبدیل طبقات برای استفاده از زونکن ، پوشه ، فیلم ، سی دی ، لباس و … بصورت مجموعه و مختلط می باشد، بدین صورت که دریک قفسه ریلی متحرک چند منظوره با درنظرگرفتن تعداد زونکن ، پوشه آویز ،کارتن و ………. با ابعاد مختلف ، طبقات ، کشو با فاصله متفاوت ایجاد نمود، در قفسه ریلی متحرک چند منظوره (کمد ریلی متحرک چند منظوره ) دژپاد ابعاد قفسه بایگانی ریلی نیز قابل تغییر بوده و می توان قفسه هایی با عمق متفاوت تولید واجرا نمود.

شرکت دژپاد صنعت بایگان به عنوان برترین تولیدکننده و پرفروش ترین شرکت در زمینه سیستم های مدیریت اسناد شامل قفسه ریلی مکانیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک ، قفسه ریلی برقی یا الکترونیکی ، قفسه ریلی کشویی ، قفسه ریلی کتابخانه ای ، کمد بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت و همچنین سیستم های مدیریت انیار شامل قفسه ریلی انبار همواره در تلاش بوده تا با بهترین کیفیت موجود حال حاضر در سطح کشور و سریع ترین زمان ممکن برای تولید قفسه بایگانی ریلی ، کمد بایگانی ثابت و … و تحویل و نصب آن به مشتریان عزیز خود، میزان رضایتمندی آنان را روز به روز بیشتر کرده و با تماس ها و مراجعات حضوری دوره ای از سیستم های قفسه بایگانی ریلی و کمد بایگانی ثابت (اعم از قفسه بایگانی اسناد و انبار) این مهم را به منصه ظهور برساند. .

مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت دژپاد صنعت بایگان جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند.